mandag den 23. september 2013

Laser- og hvalshow

Så er der lige en kort up-date: Skole og arbejde forsætter i samme tempo så der er nok at se til, men lidt har vi da oplevet. Brisbane festival i fuld gang her kan i fx se et lille klip fra det laser/lys/musik/vandkanon -show der bliver vist hver aften fra en flydepram i midten a Brisbane river og fra toppen af de højeste bygninger i festival perioden.




(da min egen video ikke kan uploades har jeg lige lånt et klip fra youtube. Hele showet varer 12 min. men her får i lige en mindre bid)
Selvom der går meget tid med skolen var vi et smut i Calundra med en pige fra min klasse og hendes mand hvor vi gik en lang tur langs vandet. Udover at vejret var helt fantastisk og stranden fantastisk smukke var det vildeste nok da vi så pukkelhvaler der passerede ud for kysten og sprang op lavede nogle ordentlige plask, ked af jeg ikke fik taget nogen billeder men det gik så stærkt – men det så ca. sådan her ud J  




Her til aften har thomas været til intromøde med de nye graduate aspiranter. Hernede går de meget op i hvad man har på af tøj så alle nuværende ansatte og indbudte aspirenter blev opfordret til at have ”businesstøj på”. Da man åbenbart skal spørge om lov til alt hernede måtte Thomas så ringe til en HR-dame og sige at han ikke havde noget businesstøj og om han så skulle komme eller ej. Efter en lang snak frem og tilbage om tøj blev HR-damen enig med sig selv om at hvis han bare havde en skjorte og et par chinos kunne han bare tage det på - tror ikke lige hun var klar over hvad hun opfordrede til for her er hvad Thomas tog på J





Ellers er der ikke sket så meget andet end jeg desværre kom til at knække skærmen på min computer L Siden jeg nu er en selvudnævnt gør-det-selv-ingeniør er det selvfølgelig ikke noget jeg behøver fagfolk til at hjælpe mig med at ordne så jeg bestilte en ny skærm, lånte noget værktøj på uni, fik skilt min computer ad og sat den nye skærm i…. til min store irritation viste det sig så at den nye skærms opløsning ikke passer til min computer. Heldigvis leverer firmaet en ny skærm til mig i morgen og henter den gamle og så er det bare frem med skruetrækkeren igen, men nu er jeg heldigvis også ved at være skrap til det J


Det var vist alt for nu. På fredag har jeg en uges ferie som skal bruges på lektier og ikke mindst på en tur til Hervey Bay, camping og 4WD tur på fraser island (verdens største sandø). Thomas har heldigvis også fået lov at holde fri de dage vi skal afsted så det bliver skønt!!!

Ps. Jeg har åbnet for kommentarfeltet hvis nogen skulle have lyst til at sige hej :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar