Så er der lige en
kort up-date: Skole og arbejde forsætter i samme tempo så der er nok at se til,
men lidt har vi da oplevet. Brisbane festival i fuld gang her kan i fx se et
lille klip fra det laser/lys/musik/vandkanon -show der bliver vist hver aften fra
en flydepram i midten a Brisbane river og fra toppen af de højeste bygninger i festival
perioden.
(da min egen video ikke kan uploades har jeg lige lånt et klip fra youtube. Hele showet varer 12 min. men her får i lige en mindre bid)
Selvom der går
meget tid med skolen var vi et smut i Calundra med en pige fra min klasse og
hendes mand hvor vi gik en lang tur langs vandet. Udover at vejret var helt
fantastisk og stranden fantastisk smukke var det vildeste nok da vi så pukkelhvaler
der passerede ud for kysten og sprang op lavede nogle ordentlige plask, ked af
jeg ikke fik taget nogen billeder men det gik så stærkt – men det så ca. sådan
her ud J
Her til aften har
thomas været til intromøde med de nye graduate aspiranter. Hernede går de meget
op i hvad man har på af tøj så alle nuværende ansatte og indbudte aspirenter
blev opfordret til at have ”businesstøj på”. Da man åbenbart skal spørge om lov
til alt hernede måtte Thomas så ringe til en HR-dame og sige at han ikke havde
noget businesstøj og om han så skulle komme eller ej. Efter en lang snak frem
og tilbage om tøj blev HR-damen enig med sig selv om at hvis han bare havde en
skjorte og et par chinos kunne han bare tage det på - tror ikke lige hun var
klar over hvad hun opfordrede til for her er hvad Thomas tog på J
Ellers er der
ikke sket så meget andet end jeg desværre kom til at knække skærmen på min
computer L Siden jeg
nu er en selvudnævnt gør-det-selv-ingeniør er det selvfølgelig ikke noget jeg behøver
fagfolk til at hjælpe mig med at ordne så jeg bestilte en ny skærm, lånte noget
værktøj på uni, fik skilt min computer ad og sat den nye skærm i…. til min
store irritation viste det sig så at den nye skærms opløsning ikke passer til
min computer. Heldigvis leverer firmaet en ny skærm til mig i morgen og henter
den gamle og så er det bare frem med skruetrækkeren igen, men nu er jeg
heldigvis også ved at være skrap til det J
Det var vist alt
for nu. På fredag har jeg en uges ferie som skal bruges på lektier og ikke mindst
på en tur til Hervey Bay, camping og 4WD tur på fraser island (verdens største
sandø). Thomas har heldigvis også fået lov at holde fri de dage vi skal afsted så
det bliver skønt!!!
Ps. Jeg har åbnet for kommentarfeltet hvis nogen skulle have lyst til at sige hej :-)
Ps. Jeg har åbnet for kommentarfeltet hvis nogen skulle have lyst til at sige hej :-)




Ingen kommentarer:
Send en kommentar