Thomas og Lise i Australien
tirsdag den 24. september 2013
Vedr. nye blog posts
Nu er det muligt at modtage en mail når der er nyt på bloggen så man ikke selv behøver at gå ind og se om der er sket noget eller ej :-) Se venligst øverst til højre hvor e-mail adresse kan indtastes.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar